autredit

if you love me won't you let me know

Publicerad 2011-11-14 01:17:49 i Allmänt,

http://grooveshark.com/#/s/See+You+Soon/2xpusK?src=5


det känns som att jag slösar mig själv genom dig. för just nu är det bara jag som längtar & det kommer vara så i minst ett & ett halvt år till. det känns som att jag blir så himla gammal för varje dag jag sitter här & väntar på dig. så som tapeten visar sig gammal, trött när den lossar från väggen, se hur den lossnar från väggen- jag är rädd nog att inte ta risken att vara själv i många dagar ifall ingen annan vill ha med mig att göra. på det sättet. det där sättet. som du verkade vilja. ändå stannar jag ju kvar fortfarande. det känns ju som att jag ska göra det för min skull. du förstår aldrig. hur du ska bete dig, vad du ska säga, hur du ska må. jag älskar dig så mycket att jag nästan inte kan gå. det är sant. isn't it ironic? don't you think.



violet hill there we satt in the snow. if you love me won't you let me know. you just won't.




jag känner mig jävligt fet varje dag ändå så sjukt liten. varje dag. jag är jävligt fet & sjukt liten. är det dubbelmoral?

ibland har jag längst hår av alla i hela rummet. ibland har jag kortast. är det samma sak liksom?

jag vill verkligen att du ska älska mig som förr/jag vill verkligen lämna dig nu det vill jag. ändå gråter vi när vi säger att det räcker nu & jag ber dig än en gång att tycka om mig mer, snälla lyssna på mig, jag ber dig att sakna mig lite till då, då stannar jag kvar hos dig jag lovar! du lovar & du säger att du ska göra det. du säger att du faktiskt gör det, att jag bara inte märker något & jag tänker att du gör det. du lyssnar på mig. men.
imorgon. hör. du. inte. vad. jag. säger. igen. SHUT UP; tänker du. Jag tänker; SHIT äckel säg något då.






this is me (-:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela