autredit

22:36111210

Publicerad 2010-12-15 22:39:36 i Allmänt,

Idag fick jag som en flashback fast framåt i tiden att jag är döende och jag kände att jag verkligen verkligen kommer att dö för jag är så sjuk hela tiden varför skulle jag inte vara döende. Jag visste och det var skrämmande riktigt otäckt jobbigt jag blev rädd och började gråta när det sattes på bete på kroken i mitt hjärta liksom hjärtat är masken och kroken är döden och helt plötsligt vill jag inte det jag sagt att jag velat många gånger och jag dör.
Blir träffad av livet rakt
ner                                          i                                           golvet.

Kommentarer

Postat av: Rebecca

Publicerad 2010-12-15 23:26:04

kikar in :)

Postat av: moa

Publicerad 2010-12-19 13:45:29

tror inte det är meningen att vi ska dö. isåfall hade vi nog redan gjort det. kanske var det en provapå-grej så att du slipper tveka, så att du vet att du vill överleva och flytta till paris.

Postat av: moa

Publicerad 2010-12-24 00:34:40

Livet går iallafall någonstans, vet inte vart eller hur eller någonting. Är trött på allt det här du vet vardagen, hela grejen med att sitta fast. Jag längtar nog mest bara tills jag får byta liv, flytta någonstans, inte behöva tänka så fruktansvärt mycket på allt och alla. Ignorera konsekvenserna. Fast visst längtar man inte alltid dit? Vi borde göra något helgalet Moa.



Hur går ditt liv bästa människa?

Postat av: elinpelin

Publicerad 2010-12-27 19:41:10

Du är så fin och jag saknar dig.

Postat av: elinpelin

Publicerad 2010-12-27 21:09:32

Hej min fina vän, vi har inte setts på ett tag, jag hoppas du hade en fin jul och får ett fint nyår. Du är bäst. Det blir bättre du vet. <3

Postat av: elinpelin

Publicerad 2011-01-13 09:46:06

svar; It's you.<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela