autredit

oh. look at us we are beautiful!

Publicerad 2010-07-05 01:34:44 i Allmänt,

(gotta do it fullscreen!)


ensam_tjej_moa.sextiotusenkronoriveskan_22:[email protected]  -är det läskigt eller vill jag känna som det känns när det känns att man inte stannar kvar längre?

 

Illusions never changed into something real, men vet ni vad, att ibland gjorde det ju det ändå. Fast ändå på ett annat sätt, kanske var det bra? Jag tycker ju ändå inte om romantik liksom, eller gör jag? Jag tycker i alla fall inte om dig längre. A.

Should have seen just what was really there instead of some holy light ni vet, att vara efterklok är det sämsta som finns. Eller blir man bara bländad av det? Vad som kunde ha hänt, was it for real?

 

I don’t really miss it all that much (or do I?) I do.

 

My inspiration has run dry, tar ”karriären” slut då kanske? men det kommer ju igen, det gör ju det.
gör det?

 

Nej men jag behöver vind för att kunna segla vidare liksom. Var är min vind nu, du va? Schysstarå?

Kommentarer

Postat av: elinpelin

Publicerad 2010-07-12 18:36:42

vinden kommer ju! snart mois. segla på du. det är svårt utan vind men du kanske får paddla ett tag helt enkelt. jag tycker om dig. puss <3

idag är det måndag! :)

Postat av: e

Publicerad 2010-07-27 20:19:50

jag älskar dig varför kan inte alla vara som du varför kan inte världen stanna varför måste allting hända. jag saknar dig vi ses snart hoppas jag, fast egentligen går inte det för på lördag åker jag iväg med lois och hampus en vecka sen kanske allt går åt helvete och allt kanske går jättebra men då är det sthlm antagligen och jag är jätterädd. kom rädda mig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela