autredit

är det något man blir? jag vet inte

Publicerad 2010-06-10 22:43:11 i Allmänt,

idag var första dagen på sommaren enligt skolalmanackan så jag åkte hem till där jag bodde när jag var liten (även stor) igen. vi åkte jättelångt & länge & jag blev smutsig och tänkte duscha & lampan var trasig på badrummet det var riktigt mörkt men mina ögon vande sig vid mörkret & jag såg draperier & mönstret på väggarna efter en lång stund jag vet inte hur lång men jag tror att det var efter minst fyrtio minuter. jag släckte en annan där jag bodde förut & jag kommer inte tillbaka på länge, det kändes sorgligt & ännu mer sorgligt att jag kommer att vara ensam när det är tid för mig att komma tillbaka.

& jag har badat i badkaret efter midnatt 4 gånger inom loppet av 7 dagar & det är aldrig positivt




Kommentarer

Postat av: elinpelin

Publicerad 2010-06-13 18:02:00

du kommer inte vara ensam. hösten är din vän. jag är din vän. kom till mig. en dag i sommar åtminstone. we must spend time.

I found a liquid cure for my landlocked blues, it will pass away like a slow parade, it's leaving but I don't know how soon.

kom till mig så dricker vi bort ångesten. like once before. det blir aldrig mer detsamma kanske är det bra kanske är det ett helvete. i sommarnatt. kom sommarnätter under stjärnor kom! jag har inga ord som vanligt och imorgon är första dagen. för någon. inte en vän kanske en bror. jag undrar hur man gör för att inte sjunka ner i skiten igen. alla dom som tagit sig upp moa. men jag tror att det flyter på. när man är uppe där bland alla dödliga så finns det inget som heter helvete. jag vet att du är stark. vi har överlevt många somrar och snart är vintern här igen känns det som. men det gör ingenting. för du kommer aldrig lose. för så länge du finns är du bevis för mänskligheten. att det är värt. för någonstans i den här verkligheten finns det ändå någon som är lycklig. vi har också chansen att bli den som är den. jag älskar dig.

Postat av: elin

Publicerad 2010-06-20 21:41:27

läskigt att bada på natten:O Vi måste bestämma datum till lekadagen<3<3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela