autredit

fönstret & lampan på barken

Publicerad 2010-03-05 02:54:01 i Allmänt,







Någon skrev "let go" på någon blogg & jag tänkte att jag nog helst egentligen mest vill sitta och röka hela natten varje natt sent då när dagen är slut. Sen tänkte jag på att varför skulle någon komma på tanken att suga in rök i kroppen, kanske var det bara en kul grej för längesen, egentligen alltså. Kanske är man bara för ren och behöver något som bränns i kroppen där man inte kan känna något annat än hur skönt det skulle vara att andas in igen om man låter bli, låter bli att andas in ett tag alltså.
Sen trodde jag att jag alla var en gud. Sin egen gud. För alla verkar känna den där känslan om att dom vill bli bekräftade och ha svar på om sin fru är den rätta att gå till altaret med och säga snälla gud låt mig inte behöva operera mig igen, snälla. Ibland behöver dom inte operera sig igen och ibland är det rätt fru, om det är fel fru brukar man säga att man har lärt sig av sina misstag och att det finns något gott i allt, fast det tycker jag låter så himla löjligt för sällan tycker jag att det är något positivt med att bli besviken. Nästan aldrig faktiskt.
& Jag tänkte att sängen är mjukare än vanligt inatt & om jag ändå inte bodde just här. Skulle jag vara glad då?


Kommentarer

Postat av: elinpelin

Publicerad 2010-03-07 15:23:18

kanske bör man let go. släppa taget och gå vidare. det finns inget nytt att greppa taget om. kanske är det där problemet uppstår. det är där man felar i kampen. det är kanske där man förlorar spelet. jag förstår inte varför jag gråter klockan tjugo över tre en söndagseftermiddag? kanske är vi sånna moa. sånna som inte blir bättre. bättre än såhär även om det är sämst. jag hoppas for all that its worth att jag har fel. men jag har inga ord längre. nu ska jag, jag vet inte riktigt. jag vill ta en överdos jag vill sova en lång lång tid. men det kommer jag inte göra. varför? för att jag orkar inte med besvikelsen. det är mitt liv - jag borde få sova om jag vill det. smärtan är olidlig. jag saknar dig. du är fin. superfin och jag önskar dig lycka.

om vi dör i en framtid, fastän odödligheten.

"but we sure killed all the pain" moa.

Postat av: elin

Publicerad 2010-03-08 17:39:54

Moa kmr bli bättre:)

Moa kmr bli glad! För jag ska leva på dig annars<3<3 Och jag kan sjunga vackert för dig när vi går i solen och sparkar på snön som smälter. Det är vår:D!!!!!!!!!!!!!



Och moa.. </3rök. Du ska gefani,okej? Bra:* NU kmr du till skolan imorn också och det är ju bra att du har en grupp:):) Imorn ska du berätta allt som är fel för mig. Bra,see ya. Sova bra inatt. Jag cuttar dig över msn annars..

Postat av: lukes

Publicerad 2010-03-08 17:53:13

Dagens fråga: Går du på gym? :)

Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Publicerad 2010-03-08 17:55:17

Fin blogg :D

Postat av: ubeauty

Publicerad 2010-03-08 18:11:46

Kika gärna in i min blogg där jag skriver om allt möjligt i kategorierna Bakelser, Kärlek, Naglar, Självförståelse/Psykologi, Skönhet/Smink/Mode =)

Postat av: Nicole

Publicerad 2010-03-08 18:33:09

förstår vad du menar med det du skriver.. men jag vet inte hur jag ska uttrycka mig.. men



Frågestund på min blogg, fråga gääärna ;)<3

Postat av: elinpelin

Publicerad 2010-03-08 23:40:24

http://open.spotify.com/track/5bGoxCHvVavcFeQnI6NvUz



låten fin. lyssna <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela