autredit

MOA

Publicerad 2010-09-09 21:52:45 i Allmänt,

Alltså gud i helvete eller helvete i gud. varför har jag fetma 20 h om dygnet? det undrar jag minst 5 gånger om dagen också. egentligen vet jag svaret (mat komb ingen träning). men det finns ju många smala som äter och inte tränar liksom. fan. äckligt. jag har kommit på att det kostar 25,50:- att ha ont. Det kostar mig 25,50:- nu i några dagar. Snart tar dom bort femtioöringarna. Då kostar det säkert 26:- att ha ont. Det känns ju surt.


kolla den här tjejen. hansome.

Kommentarer

Postat av: elin

Publicerad 2010-09-10 00:07:52

sluta.



hon var androgyn typ.



vi ska gymma och snart äter vi inte godis.



sluta sluta sluta. Du vet att jag kan cuta

Postat av: rosalie

Publicerad 2010-09-10 10:16:03

sluta, du är fin som du är och snart ska vi ju börja träna. det blir bra gumman!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela