autredit

jag vill hinna säga allting innan jag ska gå

Publicerad 2011-05-11 22:47:34 i Allmänt,

du säger att hjulet snurrar men hamstern är död jag fattar inte och säger typ att du vet inte hur mycket du betyder för mig, en gammal sliten replig du säger jag är söt och klappar mig på huvudet med din stora hand och jag blir irriterad över att du inte säger att jag betyder så himla mycket för dig men säger inget och så blir jag ledsen av den här för det känns som att det kommer att hända mig snart eller sen fast jag inte kysser någon annan fast att jag kommer vilja ha handen på dig sådär och du kommer ta bort den och jag kommer stå i hallen fast inte fatta vad som hänt och försöka komma på något att säga som kan ändra allt. Du kommer lämna mig när du inser hur fantastisk du är.

http://www.youtube.com/watch?v=9fgK4c5vZtw

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela