autredit

this awful raise.

Publicerad 2009-10-04 18:41:29 i Allmänt,

it was you


bara bevis och sedan ett erkännande. Kanske.
att räkna minuter, glömmer vad som slår hårdast. Är det morgonen eller kvällen innan morgonen där allting samlas i hjärtat och väntar på att skjutas, vem avfyrar fyra skott? ett två tre.. somna nu. det första skottet gör ondast men ingen vill uppleva det dubbla. dubbelt så många gånger. som dubbelt. dublett.
Be mig att gömma mig innan du tar mig härifrån jag kväver ingen annan kärlek än min egen, kräver & låt dem inte ta mig härifrån jag vågar ju inte.

Kommentarer

Postat av: elinpelin

Publicerad 2010-01-28 18:41:14

Kom gör ett hål i min kevlarsjäl. Du och ingen annan. För du är fin och jag vill alltid vara nära. Du kommer aldrig loosa din plats close to my heart you know. Jag har kärlek till dig. Massor. I give you my heart säger man men mitt hjärta är så trasigt att jag kan bara ge bitar. Men du får en stor bit love. PUSS <3 ta hand om dig. vi ses!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela