autredit

Fetma

Publicerad 2010-05-20 00:42:15 i Allmänt,

Idag & igår tränade jag.





Jag ville grina från början till slut. Det var så äckligt jag svettades och kände hur trött jag blev. Träning<3mig = sämst. När svettet väl kommer (EW EW EW SÅ ÄCKLIGT) vill jag bara dö! Leo sa att det är skönt efteråt. Jag tycker det är skönt att trycka in en ruta marabou i munnen. Det gör mig pigg och glad i hela kroppen. Jag vet inte om jag ska fortsätta träna. Känns inte som jag.


Nu kom det ner en liten minispindel från mitt tak och ner framför mina ögon i ljuset av dataskärmen, tänk om jag inte satt vid datorn och skrev tråkiga idrottssaker nu, då hade den säkert krypit in i mig någonstans och börjat bo där. Tack idrottsläraren för idrottsuppgiften<3<3<3

Kommentarer

Postat av: rosalie

Publicerad 2010-05-20 19:19:48

Moa = duktig :)

Postat av: elin

Publicerad 2010-05-21 12:20:12

Vad tränade du?:O Usch, jobbigt, när jag rör mig får jag sendrag=vältränad elin!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela