autredit

00:49

Publicerad 2010-10-19 00:49:51 i Allmänt,

Jag gick inte upp när jag skulle som mamma ville. När jag vaknade sken ingen sol & jag har varit på sjukhuset till 20.00. Jag tänkte att det skulle bli jobbigt & det blev det. Jag hoppas så innerligt att det ska bli bra någon gång men det blir det heller aldrig. Tänkte berätta något intressant & smart men kommer inte längre på något så jag gör som Simon & lägger upp en skön video istället; In our taloons med Bowerbirds, en låt jag hittade för några höstar sen så himla bra! Creds till videoarrangörerna, helt otroligt snygg.

Kommentarer

Postat av: elinpelin

Publicerad 2010-10-20 08:43:30

Sjukhuset är jobbigt, jag håller med. Sjukhuset är läskigt in my opinion. jag önskar du aldrig behövde gå dit. "kom låt oss resa någonstans, kom låt oss bli dom som försvann." du är fin och jag saknar dig! ju. supermycket det känns. hoppas du mår bra idag.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela