autredit

om han viskar, pay no mind för ingen kan vilja ha dig mer än mig.

Publicerad 2010-09-23 21:37:53 i Allmänt,

Jag vet inte vad hösten gör men den gör att jag vill vara där kylan inte tränger sig på, den gör att jag vill kasta bort men liksom spara ändå. & så vill jag höra dom där tjocka gråa orden för att ta mig längre bort här från jorden. Varje gång hösten kommer hit vill den leta rätt på dom viktiga svaren för att sen slarva bort dom där i baren. Nu har jag drömt om det finaste som finns det är inte lätt att vakna från & jag vill bara vara hemma fast ute och gå jag vill verkligen bara det. Allt som alla säger blir bara fel fast dom nog inte menar det så alla är väll bara trötta på 16, 17 jag vet ju det egentligen men det är också hösten som gör det sen hittar jag tillbaka till 12. Det var längesen. Jag heter ju Moa & du får gärna komma hit. Välkommen.

Kommentarer

Postat av: elinpelin

Publicerad 2010-09-24 16:27:47

Alla vill se dig dala nu Håkan Hellström



Jag har tappat orden men du har dom kvar. Jag är glad att du har orden fastän det är åt helvete på riktigt. Hoppas du förstår hur jag menar för jag vill inte sell it out såhär. Jag tror alltid att det blir lättare på hösten, men egentligen blir det kanske svårare. Jag vet i alla fall att du är fin!! och det gör inget om du tappar alla de där svaren man söker så länge, för det blir ett nytt äventyr att hitta svaren igen och på vägen dit finner du säkert något fint, något riktigt fint. Jag river en vacker dröm. Men du ska veta att du är en del av min sundown. Jag söker aldrig solen igen. Du lärde mig hitta solen. Och det är bra, så himla bra! Du är så himla bra. Jag hoppas du alltid finns i mitt liv och vi ses på fashion week om några år precis som det ska vara. Jag lovar dig moa. Jag lovar dig det som jag vill säga men som är för stort för mina tankar lite sådär säger jag det kanske det försvinner. du är bäst PUSS. vi ses snart! <3

Postat av: moa

Publicerad 2010-09-24 17:01:04

om ett tag så tycker jag vi ska åka tillsammans till frankrike, vi hyr en liten lägenhet och så låtsas vi som om vi inte har någon aning om att det finns en värld runt allt det där fina. det är bara paris och franska fina pojkar och bra musik och du och kanske en katt moa, för en katt i frankrike skulle vara fint att ha.

Postat av: rosalie

Publicerad 2010-09-24 23:31:46

du är så fin, Moa.

Postat av: elin

Publicerad 2010-09-28 20:46:03

<3 förstår aldrig vad du menar för jag är sommarelis som skriver om mat och lätta saker. Men moa, vi kan gå ute<3 Hoppas jag inte sagt ngt haha. Men ja..hej Moe<3



p.s gillar inte heller hösten. Men hösten är bättre än vintern...

Postat av: ljungberg.

Publicerad 2010-10-03 18:59:28

Åh vad jag älskar ditt sätt att skriva Moa! :)



Nu har jag iallafall gjort mig en blogg, och jag följer dig via Bloglobin'!

Postat av: moa

Publicerad 2010-10-05 00:31:57

puss kära vänner!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela