autredit

Jag ser

Publicerad 2011-12-27 19:51:26 i Allmänt,

Jag ser att du skiter i mig. Jag säger det till dig och jag frågar varför du skiter i mig. Du säger att du skiter inte i mig. Så jag tror på dig. Men jag vet att du skiter i mig. Varför stannar jag kvar hos dig. Varför vill jag ha dig så himla mycket.

Jag hatar dig för att du inte vill träffa mig. För att varje gång jag frågar dig om du vill träffa mig, så vill du träffa mig imorgon istället för idag.

Jag hatar att vara såhär ledsen.

Jag hatar dig för att du säger att vi ska ses imorgon och så ringer dina kompisar imorgon och säger att ni ska bowla. Då ska du istället bowla. Istället för att vara med mig. Vi ses ju sen. säger du.

Jag säger jag får alltid lov att vänta på dig. Du säger att jag bara vill ha allt på mina villkor. Jag säger att jag bara önskar att du någon gång frågade mig om vi kunde träffas. du säger det gör jag visst det. Jag säger att det gör du inte, för det gör du inte. Jag frågar varje gång. och du säger alltid imorgon. du vill inte träffa mig idag.

Varför vill du vara ensam så mycket, varför vill du inte ha mig nära när det är allt jag vill. Vara dig nära. Träffa dig se dig höra din röst krama ditt bröst äta frukost med dig andas samma luft i samma sovrum samma natt på samma kudde.

Varför älskar jag dig så mycket och du mig bara när du vill. Jag vill verkligen inte älska dig för du vill inte veta av mig. Bara ibland. på helgen. men inte om jag inte frågar. då vill du vara själv.

så om jag inte frågar dig. skulle du inte vara med mig.

därför.

ser jag att du skiter i mig.

för du vill inte vara med mig.

du vill ingenting med mig.

skit i mig då. du skulle inte bry dig, det har du också visat mig.

var själv så slipper du mitt tjat om att träffas idag.

jag ångrar att jag gett mitt hjärta till dig för jag kan aldrig få tillbaka det.


jag vet att jag stannar kvar hos dig för jag klarar inte av att vara själv, jag får självmordstankar och det är sant, jag är för feg för att mörda. mörda mig själv. men jag vet att det här är på riktigt och jag är inte rädd för att dö. Jag har ofta min dödslängtan & jag kommer att överträffa mig själv. för det här livet fungerar inte.

jag har 19000 på ett sjukkonto dit det kom pengar när jag fick den här äckliga sjukdomen, du får dom om, det enkla;

kan någon döda mig, tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela