autredit

jag skäms ihjäl så att jag dör.

Publicerad 2011-03-05 02:05:08 i Allmänt,

jag kan ingenting. jag vet inte hur man dansar dansen i thriller fast jag är så gott som kär i MJ. jag vet inte hur man spelar in en låt som man har kommit på. jag vet inte vart kattegatt ligger. jag vet inte heller vart island eller lettland eller thailand ligger. jag vet inte hur man sminkar sig med ögonskugga. jag vet inte hur man knyter en knop, jag vet inte hur bananflugor föds.

jag vet inte vem napoleon var eller hur köpenhamn ser ut.
jag vet inte hur man beställer en bok från tradera eller hur man stickar en halsduk. jag vet inte hur man gör för att gå ner i vikt och jag vet inte hur man kommer upp i tid på morgonen. jag vet inte hur man skriver ett G i skrivstil och jag vet inte när john lennon dog. jag vet inte hur man stannar mitt i vägen och blir påkörd jag vet inte hur långt det är till månen och vad den är gjord av fast jag fick lära mig det i skolan den här terminen.

July Flame- Laura Veirs

Kommentarer

Postat av: elinpelin

Publicerad 2011-03-10 16:00:11

du kan mycket. mycket som andra människor inte kan. vad spelar lennon eller lettland för roll? egentligen. ingenting. häret och nuet och du och jag och sommar snart och vin under stjärnor och lycka och aprilhimlen spelar roll. vintern är lång iår och jag vet att det är tungt men snart kommer våren och då blir allt mycket lättare har jag hört. luv

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela