autredit

nowdays when it's all rainy and stuff

Publicerad 2011-05-17 22:34:03 i Allmänt,



den där värmen i regnet som har kommit till stan har fått mig att tänka på när jag var liten då jag gick hem med någon vän ifrån godisaffären i regnet och vi struntade i att vi blev blöta, det var så skönt med allt det där genomblöta. jag kommer ihåg den där fantastiska känslan av att det liksom droppade, att också ha den där friheten att hoppa i vattenpölarna mitt på marken barfota utan att känna att regnet bara gjorde en obekväm.


Har förresten kommit på att jag någon gång verkligen ska ta mig äran att se Jack Johnson. En av mina måste-ha-sett artister. Underbar!

http://www.youtube.com/watch?v=GJs9c__Xvf4&feature=related 
Banana Pancakes-Jack Johnson

Kommentarer

Postat av: moa

Publicerad 2011-07-27 13:41:32

Det är min favoritkänsla! Precis det där med regnet och friheten och det spelar ingen roll om man blir blöt liksom vad fan gör det ifall man blir blöt?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela