autredit

Ett jobbigt besked kommer med ett annat. & ett annat.

Publicerad 2011-09-19 22:48:11 i Allmänt,

Jobbigt att alla måste vara så himla snygga och smala hela tiden när jag inte är det. aldrig varit.
Jobbigt att alla har pengar fast dom säger att dom inte har det särskilt när jag har 11 kronor. varje gång.
Jobbigt att alla är så nöjda med vad de har när jag inte kan vara det. jag kan inte.
Jobbigt att synundersökning kostar 80 kronor och man har 90. nittio 1 kronor.
Jobbigt att alla läxorna ska vara inne samma vecka och man har studiedag. måndag veckan efter.
Jobbigt att gråta. hemligt.
Jobbigt att äta. ånger.
Jobbigt att älska. någon annan.
Jobbigt att hata. sig själv.
Jobbigt att träna. en fet kropp.
Jobbigt att stanna hemma. från resan.
Jobbigt att längta. efter något annat.
Roligt att bli uppringd. saknad.

Kommentarer

Postat av: elin

Publicerad 2011-09-27 19:34:28

jag vet att det blir bättre. jag vet att det är långt borta.

och jag vet att våra nätter som du säkert inte kommer ihåg, längs asfalter, när vi sjöng på håkan låtar och drack vin på väg till fester som egentligen inte var så kul i efterhand, inte kommer komma tillbaka någonsin och det gör mig lite ledsen för jag minns hur du sa, "tänk om vi saknar detta sen, saknar 2008, 2007, 2006...". det gör mig ledsen för att jag saknar något där, jag saknar att ha dig nära. och du är så himla fin moa. oroa dig inte. don't worry. det löser sig. det blir bra. lovar. och blir det inte bra får vi fly till amsterdam. som vi sa för länge sen. som du kanske inte heller kommer ihåg, för man glömmer så himla lätt. jag hoppas vi ses snart. älskar dig!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela