autredit

grodor & prinsar

Publicerad 2012-08-16 00:13:30 i Allmänt,

det finns bara grodor. And I am mad.


det slutar att vara sommar snart fast det precis börjar för det har ju regnat hela juni & även hela juli & nu är det ju augusti.

hösten alltså. är det därför jag börjar gråta idag igen, ja, det är mig & hösten, det är kanske som med alla andra också, ni vi dom som inte tänker att man ska köpa en moppe istället för att släpas runt av alla andra, dom som äger bilar, som ju har viktigare saker för sig än att slösa sin tid med någon som mig. typ. vad löjlig jag är, men du då.

jag + kärlek = + - 0 det blir ett + sen ett - det blir noll.

jag är en nolla du är en ekvation varför är du inte bara en täljare och jag en nämnare och vi en kvot liksom något annat än noll?

jag kan ju inte ens matte är det därför-därför att jag inte har någon hjärna fast jag har en men inget vettigt i den jag kan ju liksom inte göra någonting jag får inte ihop det där inte isär det där jag kan ju typ bara, klockan, veckodagarna & månaderna

& du.

du är ju bara för tappad.
jävla groda.






T
H
E
R
E

A
R
E

N
O

M
O
R
E

P
R
I
N
C
E


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela